Sau chuyến đi: Xử lý những bất đồng
Disagreements don’t have to be disagreeable when you have a way to address the issues. Here’s how we can help:
Money-related issues
You can use our Resolution Center within 60 days of your reservation's checkout date to request or send money for things related to your Airbnb trip. It helps to have any photos or other relevant evidence ready when you submit a Resolution Center request.
Staying at a hotel? The Resolution Center may not be available for use with some hotel stays. In those cases, you will need to resolve issues directly with the hotel. You may also contact us to help mediate issues where helpful.
Reviews issues
If you’d like to respond to a review with your perspective of the situation, or to address feedback given, you can leave a response within 30 days of when the review was written. It will post directly below the review and will be visible to the rest of the Airbnb community. If the review is against our policies, you can report it.
Bài viết liên quan
Trợ giúp về các vấn đề sau chuyến đi
Chuyến đi của bạn đã kết thúc, nhưng có một số việc cần hoàn tất (có thể bạn bỏ quên một món đồ tại chỗ ở hoặc Chủ nhà tính thêm khoản phí b…- Khách
Trung tâm giải quyết giúp bạn như thế nào
Trung tâm giải quyết là nơi bạn có thể yêu cầu hoặc gửi tiền thanh toán cho các chi phí liên quan đến chuyến đi qua Airbnb. Khách và Chủ nhà… - Khách
Nếu Chủ nhà/Người tổ chức yêu cầu thanh toán thêm
Tất cả thông tin giá cả đều đã được bao gồn khi bạn đặt phòng qua Airbnb. Có một số trường hợp ngoại lệ.