Các đề xuất sẽ hiển thị sau khi nhập thông tin vào thanh tìm kiếm. Sử dụng mũi tên lên và xuống để xem. Sử dụng phím Enter để chọn. Nếu lựa chọn của bạn là một cụm từ, cụm từ đó sẽ được gửi để tìm kiếm. Nếu đề xuất là một liên kết, trình duyệt sẽ điều hướng đến trang đó.
Hướng dẫn thực hiện
Khách

Hoàn tiền trải nghiệm

Did you book an experience and now you can’t make it? Your first step is to message your Host to let them know to see if they'd be willing to refund you. If they can't or won't send you a refund, you can submit a claim for eligible travel issues.

Eligible travel issues

Your travel issues may be covered by the Experiences Guest Refund Policy. You’re generally in good shape if:

  • The Host fails to carry out the booked experience or arrives more than 15 minutes late
  • The Host makes significant changes to the experience after you book
  • The experience contains an obvious safety or health hazard

If we agree that you experienced a reasonable travel issue, Airbnb may be able provide a refund.

What’s next?

If you need to submit a claim, make sure to:

  1. Contact the Host: We’ll verify your message thread as part of the claim process
  2. Gather evidence: Document issues with photos or videos
  3. Contact us: Get in touch within 24 hours of having an issue
  4. Stay in touch: We’ll reach out with next steps specific to you

TIP: Review the Experiences Guest Refund policy for more details, including info about the minimum quality standards for experiences, Host responsibilities, and what qualifies as a travel issue.

Bài viết này có giúp ích cho bạn không?

Bài viết liên quan

Nhận sự trợ giúp về đặt phòng/đặt chỗ, tài khoản và các vấn đề khác.
Đăng nhập hoặc đăng ký