Các đề xuất sẽ hiển thị sau khi nhập thông tin vào thanh tìm kiếm. Sử dụng mũi tên lên và xuống để xem. Sử dụng phím Enter để chọn. Nếu lựa chọn của bạn là một cụm từ, cụm từ đó sẽ được gửi để tìm kiếm. Nếu đề xuất là một liên kết, trình duyệt sẽ điều hướng đến trang đó.
Hướng dẫn thực hiện
Quản trị viên chuyến công tác

Tôi nên làm gì nếu nhận được thông báo rằng địa chỉ email công việc của nhân viên chưa được xác nhận?

When an employee leaves your company, the work email address associated with their Airbnb account may no longer accept incoming emails. If we receive a bounced email from one of your travelers, we’ll notify you. You can then review any reservations they've charged to your company and take action where necessary.

Sometimes there are situations where an employee’s email address might change due to a marital name change, branding changes, etc. In this case, they may still be a valid member of your Airbnb for Work program, so double-check before removing them from your dashboard.

To review employees whose work email addresses are unconfirmed:

  1. Log in to your Airbnb account and go to your Airbnb for Work dashboard
  2. Click the notifications icon in the navigation bar
  3. Under Pending employee requests, click Unconfirmed employees

You can then review all employees whose email addresses are unconfirmed, and cancel any upcoming trips that former employees may have charged to your company.

Find out how to cancel a trip of a former employee or how to remove a former employee from your Airbnb for Work program.

Bài viết này có giúp ích cho bạn không?

Bài viết liên quan

Nhận sự trợ giúp về đặt phòng/đặt chỗ, tài khoản và các vấn đề khác.
Đăng nhập hoặc đăng ký