Tôi nên làm gì nếu nhận được thông báo rằng địa chỉ email công việc của nhân viên chưa được xác nhận?
When an employee leaves your company, the work email address associated with their Airbnb account may no longer accept incoming emails. If we receive a bounced email from one of your travelers, we’ll notify you. You can then review any reservations they've charged to your company and take action where necessary.
Sometimes there are situations where an employee’s email address might change due to a marital name change, branding changes, etc. In this case, they may still be a valid member of your Airbnb for Work program, so double-check before removing them from your dashboard.
To review employees whose work email addresses are unconfirmed:
- Log in to your Airbnb account and go to your Airbnb for Work dashboard
- Click the notifications icon in the navigation bar
- Under Pending employee requests, click Unconfirmed employees
You can then review all employees whose email addresses are unconfirmed, and cancel any upcoming trips that former employees may have charged to your company.
Find out how to cancel a trip of a former employee or how to remove a former employee from your Airbnb for Work program.
Bài viết liên quan
- Khách
Tham gia tài khoản Airbnb for Work của nơi bạn làm việc
Tham gia tài khoản Airbnb for Work của nơi bạn làm việc để sắp xếp nhanh gọn chuyến công tác của bạn. - Quản trị viên chuyến công tác
Cách sử dụng chuyến công tác nếu công ty của bạn không đăng ký Airbnb for Work
Kể cả nếu công ty của bạn không đăng ký Airbnb for Work, bạn vẫn có thể thiết lập tài khoản Airbnb dành cho chuyến công tác. - Khách
Thêm mã số thuế GTGT của bạn
Nếu bạn có mã số thuế GTGT, bạn có thể liên kết mã số đó với tài khoản Airbnb của mình. Bạn có thể thực hiện thay đổi trong phần cài đặt của…