Hướng dẫn thực hiện
•
Khách
Thanh toán cho lượt đặt phòng/đặt chỗ ở Ấn Độ
Thanh toán cho lượt đặt phòng/đặt chỗ ở Ấn Độ
Full payment is charged when a trip request is submitted
Indian credit cards require two-factor authentication, so guests residing there are charged for the full cost of the reservation when submitting a trip request. We’re unable to change the payment method once you’re booked.
If your request expires or is declined by the Host, we’ll immediately refund you in full, which can take up to 15 days for you to receive, depending on your bank or payment provider.
Understanding how payments in India work to avoid double-booking
Be careful submitting multiple trip requests for the same dates—if they’re all confirmed, you’ll be double-booked and the reservations will be subject to the Host’s cancellation policy.
Bài viết này có giúp ích cho bạn không?
Bài viết liên quan
- Khách
Hoàn tiền ở Ấn Độ
Bạn đang muốn được hoàn tiền do hủy tại Ấn Độ? Xin lưu ý, chính sách của địa phương về thẻ tín dụng có thể ảnh hưởng đến thời gian và cách t… - Khách
Mẹo an toàn khi chọn chỗ ở
Từ xếp hạng cho đến các tiện nghi đảm bảo an toàn, hãy tìm hiểu cách tìm một nơi ở khiến bạn cảm thấy an toàn và an tâm.
Nhận sự trợ giúp về đặt phòng/đặt chỗ, tài khoản và các vấn đề khác.
Đăng nhập hoặc đăng ký