Các đề xuất sẽ hiển thị sau khi nhập thông tin vào thanh tìm kiếm. Sử dụng mũi tên lên và xuống để xem. Sử dụng phím Enter để chọn. Nếu lựa chọn của bạn là một cụm từ, cụm từ đó sẽ được gửi để tìm kiếm. Nếu đề xuất là một liên kết, trình duyệt sẽ điều hướng đến trang đó.
Hướng dẫn thực hiện
Chủ nhà/Người tổ chức

Khi khách không đến nhận phòng

You were ready for guests, but they didn’t show up. Don’t worry, we’ll release payout for a canceled reservation as detailed in the Cancellation Policy.  

If this is your first time hosting, we may hold the payout for 30 days after the reservation was confirmed. Learn more about payouts.  

Keep in contact 

It’s a good idea to connect with your guests before they’re due to arrive. You’ll find their info in the trip itinerary. 

  • Airbnb message: Find your guests’ message in your Inbox and send them a note. Message alerts are sent to their email address and as notifications in the Airbnb app 
  • Phone: Phone numbers are listed in Reservations  

Keep in mind that many guests don’t have access to a phone while traveling, or they may experience travel delays that will affect their arrival time.  

Bài viết này có giúp ích cho bạn không?

Bài viết liên quan

Nhận sự trợ giúp về đặt phòng/đặt chỗ, tài khoản và các vấn đề khác.
Đăng nhập hoặc đăng ký