Chính sách cộng đồng
Yêu cầu đối với Chủ nhà
Yêu cầu đối với Chủ nhà
To help create comfortable, reliable stays for guests, we ask all Hosts to meet these requirements for each of their listings:
- Be responsive: Keep your response rate high by replying to inquiries and trip requests within 24 hours
- Accept trip requests: Make guests feel welcome by accepting requests whenever you’re available
- Avoid canceling on guests: Take cancellations seriously and try to avoid them—they’re a huge inconvenience
- Maintain a high overall rating: Guests expect a consistent level of quality, no matter where they book
Find out how you’re doing in each of these areas by checking on your Performance, which is tracked against the average for all Hosts on Airbnb. Places that consistently fall below average could be subject to penalties.
Essential amenities
We strongly encourage you to provide essential amenities in all your places. These are items that guests consider important for a comfortable stay and include toilet paper, towels, linens, pillows, and hand and body soap.
Bài viết này có giúp ích cho bạn không?
Bài viết liên quan
- KháchTại sao nhà/phòng cho thuê của tôi bị tạm dừng hoặc đình chỉ?Nhà/phòng cho thuê của bạn có thể bị tạm ngưng nếu bạn không đáp ứng các yêu cầu cơ bản về đánh giá tổng thể, tỉ lệ phản hồi, số lượt đặt ph…
- Chủ nhàChuẩn bị đón tiếp kháchTừ việc cập nhật lịch cho đến việc cung cấp xà phòng và đồ ăn nhẹ cho khách, dưới đây là một số mẹo giúp bạn chuẩn bị chỗ ở của mình sẵn sàn…
- Chủ nhàTiện nghi thiết yếu là gì?Tiện nghi thiết yếu là những vật dụng cơ bản mà khách kỳ vọng sẽ được cung cấp để có một trải nghiệm lưu trú thoải mái, bao gồm giấy vệ sinh…