Host
- Nơi tôi từng theo học: My Hometown College
- Công việc của tôi: AirBnb Email Support
- Tôi dành quá nhiều thời gian để: On the computer as a Digital Freelancer
- Nói Tiếng Anh, Tiếng Philippines và Tiếng Tagalog
A customer reviews are their "A-Card"—their power to influence perceptions about the company. Negative reviews can have a significant impact, so handling irate customers with professionalism is crucial.
.
It is essential to remain calm, polite, and solution-focused, even when the customer is at their angriest.
.
Instead, address issues constructively and seek resolution with empathy to de-escalate conflicts effectively.
Hỏi Mae về
- Chăm sóc bản thân
- Cà phê
- Công nghệ
- Cải tạo nhà cửa
- Lịch sử
- Nấu ăn
- Phim ảnh
- Phát triển bền vững
- Thiết kế
- Thiền
- Thời trang
- Trang điểm
- Viết lách
- Đọc
Bài đăng của Mae
Đang hiển thị 0/0 mục
