Hướng dẫn thực hiện
•
Chủ nhà/Người tổ chức
Làm thế nào để tạo và quản lý báo cáo nhiệm vụ?
Làm thế nào để tạo và quản lý báo cáo nhiệm vụ?
If a team member encounters an issue while performing a task (ex: finding out that amenities are missing or items are broken), they can let the team know by creating a task report. Reports can only be created for tasks that have been started.
To create a report:
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Tasks > My tasks
- Click or tap on the task that you want to submit a report for
- Within the task view, click or tap Send a report
- Select a report category
- Fill in all the necessary information and click Submit
You can now see your submitted report in the task view, and team members will now find the report under Reports.
To manage reports (for members with permissions beyond “Tasks”):
- Log in to your account on a desktop computer or browser (not using the Airbnb app) and go to Tasks
- Go to Tasks > Reports
- Click or tap on the report that you want to manage
- Click or tap Resolve if the issue doesn’t require follow-up action and is solved
Click or tap New task if assistance is needed and you want to create a new task for the issue to be solved.
Bài viết này có giúp ích cho bạn không?
Bài viết liên quan
- Chủ nhà
Làm thế nào để tạo hoặc chỉnh sửa nhiệm vụ?
Với các công cụ nhiệm vụ, nhóm dịch vụ lưu trú có thể tạo công việc cụ thể để các thành viên khác trong nhóm hoặc nhà cung cấp dịch vụ hoàn … - Chủ nhà
Theo dõi hiệu suất đón tiếp khách
Bạn có thể sử dụng các công cụ đón tiếp khách chuyên nghiệp của chúng tôi để theo dõi hiệu suất trong quá khứ, tương lai và trong thời gian … - Chủ nhà
Sử dụng công cụ đón tiếp khách chuyên nghiệp
Nếu có nhiều nhà/phòng cho thuê, Chủ nhà có thể quản lý bằng các công cụ đón tiếp khách chuyên nghiệp, bao gồm lịch tổng hợp, bộ quy tắc và …
Nhận sự trợ giúp về đặt phòng/đặt chỗ, tài khoản và các vấn đề khác.
Đăng nhập hoặc đăng ký