Tại sao trong phần mềm của tôi lại bị thiếu lượt đặt phòng
Airbnb sends reservations directly to your software. Normally this happens instantly, but sometimes this can take a few hours. If a reservation is still missing from your software for longer than that, you should confirm if the listing was connected to your software at the time of booking.
To confirm a listing connection, log in to your Airbnb account using a desktop computer or the web browser of your mobile device. This feature isn’t available using the Airbnb app.
- Go to Listings
- Review the Sync Status column
- The listing should display Connected
If your listing isn’t connected, follow these directions to connect the listing.
If your listing seems to be connected, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the missing reservation so they can help you confirm if your listing was connected to your software at the time of the booking. If necessary, they’ll contact Airbnb's Technical Support team for further investigation.
Bài viết liên quan
- Chủ nhà
Làm thế nào để trực tiếp gộp và đăng các nhà/phòng cho thuê đã được kết nối?
Việc gộp các mục cho thuê đảm bảo rằng bạn không tạo mục cho thuê trùng lặp và vẫn giữ được nội dung và đánh giá hiện có. - Chủ nhà
Làm cách nào để thay đổi cài đặt đồng bộ hóa cho các mục cho thuê được kết nối của tôi?
Quản lý thông tin nhà/phòng cho thuê trực tiếp trên Airbnb bằng cách thay đổi cài đặt đồng bộ hóa của bạn. - Chủ nhà
Quản lý mục cho thuê bằng phần mềm được kết nối API
Nếu tài khoản nhóm chủ sở hữu quản lý mục cho thuê Airbnb thông qua phần mềm được kết nối API, có thể sử dụng phần mềm này để quản lý các mụ…