Xác thực giấy phép và chứng từ bảo hiểm của bạn
Taking guests out on a moped tour, diving trip, or other specialized activity? Sounds fun—just make sure you provide and maintain the required proof of a license, certification, or insurance.
Here’s the deal: If you can’t prove that you have the relevant and valid documentation needed to host your experience, then we must pause your experience until you’re back in compliance. And non-compliant Co-Hosts will be removed as a Co-Host from their experiences.
Your experience will be reinstated if your documents are verified as valid and up-to-date.
Validation is easy
We’ll send you a message with a link to upload your documentation for validation through our partner, Evident. We’ll even send you a reminder when your documents are about to expire. You’ll have 30 days to submit new documents for verification.
Verification requirements
Keep in mind, submitted documents must:
- Be valid and not about to expire within 90 days
- Match the name(s) on the documents listed on the Host’s Airbnb profile
- Meet our license or insurance requirements
- Be submitted with clear, legible supporting materials
Contacting Evident
Got a problem? You can contact Evident any time. Use the dropdown menu to select the relevant contact reason and the Evident support team will respond to you within 1–3 business days. They’ll help you if:
- Your upload request link expired
- You’re checking the status of your verification
- Your experience no longer involves an activity that requires these documents
- You’re having trouble uploading your documents
- Your experience was paused due to expired documentation, and now you have updated documents
Learn more about what to do if your documents need updating.
Note: All experience Hosts and Co-Hosts must understand and comply with all legal and regulatory requirements that apply to their experiences. Check out these articles to learn more about responsible hosting.
Bài viết liên quan
- Người tổ chức trải nghiệm
Bảo hiểm trách nhiệm cho Chủ nhà
Bảo hiểm trách nhiệm cho Chủ nhà là một phần quan trọng của AirCover cho Chủ nhà/Người tổ chức – chương trình bảo vệ toàn diện cho các Chủ n… Chuẩn bị cho chuyến đi của bạn
Hãy đọc các mẹo này – như cách tìm thông tin đặt phòng/đặt chỗ, in thông tin đặt phòng/đặt chỗ và chia sẻ thông tin về chuyến đi với bạn bè …- Chủ nhà
Chính sách hủy cho nhà/phòng cho thuê
Bạn có toàn quyền lựa chọn chính sách hủy phù hợp với nhà/phòng cho thuê của mình. Bạn có thể chọn chính sách hủy linh hoạt, thông thường, n…