Hướng dẫn thực hiện
•
Chủ nhà/Người tổ chức
Từ chối yêu cầu chuyến đi
Từ chối yêu cầu chuyến đi
Things come up, and you might not be able to accommodate every request that comes your way. Not a problem—here’s how to handle it.
- Decline the request before it expires within 24 hours—your response rate will thank you! It’s one of the factors that helps you become a Superhost.
- Decide whether to keep the dates blocked or open them up for someone else to book.
- Change your mind? That’s OK, too. Just ask the guest to send a new request, or make their day by sending a special offer or invitation to book.
You can also decline an inquiry, which prevents the guest from sending a request.
Make sure to review our Nondiscrimination Policy before you decline. Turning down a lot of requests can impact your reservation rates and where your listing shows up in search.
Bài viết này có giúp ích cho bạn không?
Bài viết liên quan
- Chủ nhà
Phản hồi yêu cầu
Bạn có 24 giờ để chấp nhận hoặc từ chối yêu cầu chuyến đi trước khi hết hạn. - Chủ nhà
Tại sao chủ nhà được yêu cầu phản hồi trong vòng 24 giờ?
Việc phản hồi nhanh các yêu cầu đặt phòng, thắc mắc về đặt phòng và các tin nhắn khác sẽ giúp xây dựng uy tín trong cộng đồng Chủ nhà của ch… - Chủ nhà
Phản hồi thắc mắc
Phản hồi trong vòng 24 giờ. Những khách gửi thư hỏi thường tìm kiếm thêm thông tin trước khi gửi yêu cầu đặt phòng/đặt chỗ.
Nhận sự trợ giúp về đặt phòng/đặt chỗ, tài khoản và các vấn đề khác.
Đăng nhập hoặc đăng ký