Các đề xuất sẽ hiển thị sau khi nhập thông tin vào thanh tìm kiếm. Sử dụng mũi tên lên và xuống để xem. Sử dụng phím Enter để chọn. Nếu lựa chọn của bạn là một cụm từ, cụm từ đó sẽ được gửi để tìm kiếm. Nếu đề xuất là một liên kết, trình duyệt sẽ điều hướng đến trang đó.
Hướng dẫn
Khách

Yêu cầu hoàn lại tiền

Do you need a refund? Your first step is to message your Host to make it right. If they can’t fix it, they can offer you a partial refund through the Resolution Center. Here’s how refunds work when things don’t go just as planned.

How you’ll get your money

Need to request a refund before or after a trip or Experience? First, discuss the amount with your Host in the message thread, and if they agree, go to the Resolution Center to request money. If they don’t agree to the amount within 72 hours, reach out to us for help mediating. 

Request a refund
How to refund requests of any amount in the Resolution Center.

Refunds for Experiences
Find details of what to do if you have a travel issue that prevents you from being able to complete an Airbnb Experience.

Canceling during your stay
Learn how the Rebooking and Refund Policy works, and how it can help cover situations when the listing or amenities are not what you expected.

How the Resolution Center helps you
Learn how the Resolution Center lets you request or send money for things related to your Airbnb trip.

When you’ll get your money 

Good news—if you’re eligible for a refund, you’ll get it automatically within 10 days. Maybe even sooner. We'll automatically send your refund as soon as you cancel, but your bank or credit card issuer may take longer to get it to you—it all depends on how you paid and where you live.

When you’ll get your refund
Find out when your refund arrives, and how it may take longer depending on your payment method and region.

Automatic refunds
Where and when to find your refund if you’re eligible.

Bài viết này có giúp ích cho bạn không?

Bài viết liên quan

  • Khách

    Yêu cầu hoàn tiền

    Yêu cầu hoàn trả bất kỳ số tiền nào đều phải được xử lý thông qua Trung tâm giải quyết của chúng tôi.
  • Khách

    Hủy trong thời gian bạn ở

    Chính sách đặt lại và hoàn tiền của chúng tôi có thể giúp chi trả trong các tình huống khi nhà/phòng cho thuê hoặc tiện nghi không được như …
  • Khách

    Hoàn tiền trải nghiệm

    Tìm hiểu thông tin về những việc cần làm nếu bạn gặp vấn đề về đi lại khiến bạn không thể hoàn thành trải nghiệm Airbnb và bạn không thể giả…
Nhận sự trợ giúp về đặt phòng/đặt chỗ, tài khoản và các vấn đề khác.
Đăng nhập hoặc đăng ký